Hey guys!! My name is Farhana Najihah Zulhazmi.. I'am sweet fifteen..:)^^

Let's view and read my blog.. hope you all will happy when you see my simple blog :)

Wednesday 13 February 2013

Berperang Dengan Perasaan Sendiri..

Semalam telah berlalu tanpa menunggu sesiapa pown. Dan semalam telah tercipta satu lagi sejarah dalam hidupku. Aku tak tau kenape aku masih lagi menunggu dia. Aku cuba buang perasaan ini tapi aku gagal.. Setiap kali aku cuba lupakan dia, setiap kali itu juga lah dia hadir semula dalam hidup ini. Ya Allah kau kurniakanlah kepadaku sifat redha.. Kadang-kadang terasa seperti ingin pasrah dalam hidup dan hilang keinginan untuk melupakannya kerana aku pasti akan bertemu dengannya semula. Mungkin ini adalah satu ujian dari Allah.. Kenangan bersamanya tidak pernah hilang walaupun aku cuba untuk membuangnya. Sejauh mana pun aku buang kenangan itu ianya tetap akan datang semula.. Aku tak tahu apa tujuan kenangan itu hadir semula dalam hidupku sedangkan aku sudah membuangnya jauh-jauh dari hidupku..Sakit sangat setiap kali aku cuba melupakannya dan membuangnya jauh dari hidupku.. Mengantikan orang lain dalam hati ini tidak pernah berhasil.. Mungkin ada rasa cinta itu tapi rasa itu tidak seperti rasa cinta aku kepadanya.. Dia ada sesuatu yang istimewa.. Dulu aku pernah cuba melupakannya dengan meletakkan seseorang dalam hati ini tapi hasilnya aku telah menlukai hati orang itu. Aku tidak mahu mengulangi semula perkara itu. Tapi ada seseorang yang seperti dia. Walaupun sama tapi mereka tidak serupa. Aku meminati budak tu tapi aku takut aku minat dia kerana sifat mereka yang hampir sama.. Setiap kali aku tengok budak tu aku rasa macam aku melihat dia.. Aku tak nak hanya kerana perwatakan mereka yang hampir sama menyebabkan aku terpaksa berbohong dengan perasaan sendiri.Budak tu baik sebab tu la aku tak sanggup nak mempermainkan perasaan die.. huh.. susah betul la.. Rasa macam malas nak pikir pasal nie.. Tapi kalau tak fikir takut jadi benda yang tak diingini pulak.. Tak pe lah.. berserah je lah.. Apa yang terbaik buat je la.. 

No comments:

Post a Comment