Hey guys!! My name is Farhana Najihah Zulhazmi.. I'am sweet fifteen..:)^^

Let's view and read my blog.. hope you all will happy when you see my simple blog :)

Friday 22 March 2013

Demam.. :'(

Herm.. da seminggu da demam.. da tak larat da nak telan ubat yang bnyak tu.. maknenye da seminggu jugak la x pegi sekolah.. Herm.. andai la die tau keadaan aku sekarang nie aper la reaksi die erk? adekah sama macam dulu atau sudah berubah.. Hati orang tiada siapa yang tahu dan dapat mentafsirkannya.. Kalau dulu dialah antara orang yang sentiase risau dengan keadaan aku.. herm.. sekarang die da tak der kat depan mata.. tapi segala kenangan bersama dia sentise terpahat kukuh dalam ingatan walaupun cuba untuk lupakan.. huh.. stress betul.. Antara impian aku adalah aku teringgin sangat nak tengok die walupun dari jauh.. rindu sangat kat die.. perangai dia, gaya dia.. herm semua tu tak ada pada orang lain.. dia unik sangat susah nak carik orang yang macam dia.. dia 1 dalam 1000.. Takut sangat kalau satu hari nanti tak berkesempatan untuk berjumpa dengan dia lagi da.. lagi menyedihkan kalau terputus hubungan langsung.. Ya Allah kenape lah ingatan terhadapnye tak pernah hilang?? walaupun aku telah cuba sedaya upaya untuk melupakannya.. Apalah khabar die sekarang nie? sihat ker? da dapat penganti ker? herm.. Harap sangat die still sudi mesej aku walaupun hanya satu mesej.. :')

#Awak.. saya rase saya demam sebab saya rindu sangat kat awak (agak la).. Awak la abang, awak la kawan, awak la  segala-galanye dalam hidup saya.. tanpa awak hidup sunyi sangat.. saya harap sangat awak hadir semula dalam hidup saya satu hari nanti.. Insyallah kalau masih ader rezeki untuk kita berjumpa kembali.. :')

#Saya setiasa menantikan kehadiran awak semula.. :)


No comments:

Post a Comment