Hey guys!! My name is Farhana Najihah Zulhazmi.. I'am sweet fifteen..:)^^

Let's view and read my blog.. hope you all will happy when you see my simple blog :)

Friday 11 January 2013

Artis Lelaki Yang Di Minati :)

Hehehehe.. ada 3 orang artis lelaki yang saya minat.. kite mula dari tempat ke-3 dulu la yer.. ^,^

Tempat ke-3 dimenangi oleh (bunyi dram sikit)

                                                                  Hairul Azreen Idris


Saya minat Hairul Azreen nie since tengok cerita Hantu Kapcai and Setia Hujung Nyawa.. muke die cute hehehe.. sebab tu la saya suke tengok die.. hanya sebab ini sahaja tidak lebih.. hehehe.. ^,^

Tempat ke-2 pulak dimenangi oleh..... (bunyi dram lebih sikit dari tadi..) hehehe..

                                                                    Adi Akmal Sehrom



Adi Akmal nie pulak saya minat die semenjak dengar lagu yang dinyanyikan oleh beliau.. iaitu Berjalan Tanpa Henti.. dia adalah penyanyi kumpulan Devotees dan juga pembaca berita TV Al-Hijrah.. kalau tak silap dia nie single lagi.. hehehe.. kalau tak silap la yer.. tak sure sangat.. ^,^

Dan JUARA pada minggu ini adalah.. 

(jeng, jeng, jeng...)

                                                                        Hafiz Hamidun      


Hafiz Hamidun nie saya minat die since dengar zikir terapi kat Astro Oasis.. bile da setiap hari dengar zikir die lame-kelamaan minat la pulak dekat Hafiz Hamidun nie.. ialah kurniaan Allah.. terlampau minat kat zikir terapi die nie.. sampaikan nak tido pown mesti dengar.. satu ker dua zikir.. memang betul-betul berkesan zikir die nie.. Hafiz Hamidun nie jugak adalah bekas ahli kumpulan nasyid UNIC.. jadi da semestinya la suare die sedap.. ^,^

Itu je la pada minggu ini.. minggu depan kalau rajin saya buat lagi.. hehehe.. sekian terime kasih.. ^,^

No comments:

Post a Comment